Agenda
Joan Ponç. Capses secretes 1975-1980
Fundació Palau
Fins al 11/03/2012.
De dimarts a diumenges: de 10:30 a 14h i de 16 a 18h. Dilluns no festiu tancat.
Caldes d'Estrac
Exposicions
L'exposició itinerant ''Joan Ponç. Capses secretes 1975-1980'' presenta una selecció de 122 dibuixos de la suite Capses secretes, que consta de 424 dibuixos en total i es desglossa en 9 sèries: Mini geperuts, Degollats, Caps-espelma, Èxtasi, Espurnes, Irregulars, Degenerats, Celestial i Estranya. A l'exposició, cada sèrie s'acompanya d'un text que el mateix artista va demanar a diferents escriptors en motiu de la primera l'exposició de la suite, al 1983, a Granollers.
''Capses secretes'' també presenta un àmbit de documentació amb entrevistes, fotografies del pintor, llibres de consulta i altres documents presentats en vitrines, per tal d'oferir al visitant eines de coneixement, contextualització i anàlisi de l'exposició i de la figura de Joan Ponç.
Destinatari
A tot públic
Programa
Dia 15/01/12 (12h). Inauguració de l'exposició
Dia 29/01/12 (12h). Visita comentada pel públic general a càrrec dels comissaris de l'exposició (Jordi Carulla i Sílvia Muñoz).
Dia 05/02/12 (12h). Visita dinamitzada i taller experimental per a les famílies amb nens a partir de 6 anys -Jo i les capses secretes.Màscares i un estrany joc de cartes- a càrrec de saladestar.
Lloc
Fundació Palau.
Carrer de la Riera, 54
08393 Caldes d'Estrac
Tel: 93 791 35 93
Lloc de trobada
A la recepció de la Fundació Palau
Inscripció
No cal
Més informació
www.fundaciopalau.cat
Activitat accessible
SI

4 euros per persona. El dia de la inauguració de l'exposició l'entrada a aquesta es gratuïta

Sònia Parra
Carrer de la Riera, 54
08393 CALDES D'ESTRAC
937913593
fundaciopalau@fundaciopalau.cat
http://www.fundaciopalau.cat