Agenda
Inauguració de l'exposició 'Érem i som. Fotografies antigues dels barris de can Tintorer, can Pere B
Museu de Gavà. Parc Arqueològic Mines de Gavà
A les 19.30 h
Gavà
Actes diversos
Públic General
Inauguració de l'exposició 'Érem i som. Fotografies antigues dels barris de can Tintorer, can Pere Bori'Al Parc Arqueològic Mines de Gavà (C. Jaume I, 7)
Érem i som és un programa d'exposicions fotogràfiques dels barris de Gavà que arriba a la seva quarta edició. És una iniciativa de les regidories de barri amb la col·laboració del Centre d'Història de la Ciutat, les associacions de veïns i l'Agrupació Fotogràfica Gavà, i la participació de gavanencs i gavanenques que han aportat imatges del seu barri.
A partir d'un recull de prop de cinquanta imatges antigues, els visitants podran copsar l'evolució dels barris, des del Gavà pagès fins a l'actualitat. Es mostren tots els racons dels barris, des dels edificis històrics com la masia de can Tintorer o la desapareguda can Pere Bori, fins al naixement i evolució d'equipaments com l'institut Bruguers, la zona esportiva de can Tintorer o el Parc Arqueològic mateix. Com en les altres ocasions, l'Agrupació Fotogràfica Gavà ha col·laborat fent la visió actual d¿aquests racons.
Més informació
Activitat accessible
si