Agenda

Home > Agenda > Tallers

Marroc: colors del desert. Visita infantil i Taller fem una petita catifa

 
En curs

Centre de Documentació i Museu Tèxtil
D´11:30h a 13:00h
Terrassa  Tallers   Famílies 


Al 2015, el cicle Diumenges al Museu es renova per oferir-vos un altre format d'activitats mensuals gratuïtes que tindran com a eix central les diverses exposicions temporals que el CDMT acollirà al llarg de l'any.

Les activitats del primer diumenge de mes, com sempre, estan dirigides a famílies amb nens i nenes que vulguin gaudir d'una estona d'oci enriquidor i creatiu en un entorn cultural on el protagonista és el teixit.

En aquesta primera sessió de l'any convidem a tota la família, primer a descobrir l'exposició ''Marroc: colors del desert'' (30′) i després, a realitzar una petita catifa de colors (60′), tot teixint a la manera de les dones Aït Khebbach, les grans artistes d'aquesta mostra.

Programa

Diumenges al Museu

Lloc

L'aula gran del museu

Inscripció

Cal inscripció prèvia a: auladidactica@cdmt.es / 93 731 52 02. Les places són limitades.

Més informació

http://www.cdmt.es

Activitat accessible

Si

Comparteix:


Activitat Gratuïta

Activitat Gratuïta

Dades de contacte

Helena Peña


Centre de Documentació i Museu Tèxtil

Salmeron, 25
08222 TERRASSA
937315202
info@cdmt.cat
http://www.cdmt.cat