Agenda

Home > Agenda > Exposicions

Abans de l'Alba. Recerca i patrimoni

 
En curs

Museu de Sant Cugat. Museu del Monestir
Fins al 12/06/2016.
De dimarts a dissabte, de 10.30 a 13.30 i de 16 a 19 h, De l'1 de juny al 30 de setembre l'horari de tarda és de 17 a 20 h Diumenges i festius, de 10.30 a 14.30 h
Sant Cugat del Vallès  Exposicions   Públic General 


Mostra els treballs de recerca històrica que s'han dut a terme fins al dia d'avui al territori del Parc de l'Alba.

20 plafons informatius expliquen aquest viatge per la història de la humanitat sense abandonar el territori de Cerdanyola. 11 vitrines exposen 85 objectes descoberts a la zona i entre els que destaquen des de les peces de cultura campaniforme del Calcolític, a la gran col·lecció del poblat ibèric de ca n'Oliver, passant per figures de l'època romana o l'etapa dels masos i el castell.

Objectius

Mostrar la vinculació entre els treballs de recuperació del patrimoni històric i l'expansió de les infraestructures i equipament que avui configuren el Parc de l'Alba.

Crèdits

Mostra organitzada pel Museu i Poblat Ibèric Ca n'Oliver amb la col·laboració dels Museus de Sant Cugat

Comparteix:


Activitat Gratuïta

Activitat Gratuïta


Museu de Sant Cugat. Museu del Monestir

Jardins del Monestir, s/n
08172 SANT CUGAT DEL VALLES
936759951
museu@santcugat.cat
http://www.museu.santcugat.cat