Agenda

Home > Agenda > Tallers

Un test de feltre

 
En curs

Centre de Documentació i Museu Tèxtil
de les 10:30 a les 13:30h
Terrassa  Tallers   Adults 


Associat a la mostra ¿De la puresa al desig¿ que s¿exhibeix actualment a l¿Espai Zero hem programat un taller per treballar amb feltre, conduït per l¿artesana Laia Aguilà de ¿El talleret del Clot¿. qui, a més, forma part del Gremi Artesà Tèxtil de Catalunya.

Durant el taller aprendreu la tècnica d¿enfeltrat del drap de llana, realitzant un objecte decoratiu i útil: un test. Aprofitem la qualitat aïllant de la fibra de la llana, la qual cosa ens ajudarà a mantenir la terra humida. A més, com que també resulta poc conductora de la calor, ens conservarà fresca la terra i les arrels de la nostra planta.

El preu inclou visita a la mostra ¿De la puresa al desig¿, classe pràctica sobre la tècnica del feltre i materials per elaborar el test.

Lloc

Sala gran del Museu

Inscripció

Més informació i inscripció prèvia a: auladidactica@cdmt.cat / 93 731 52 02. Places limitades.

Més informació

http://cdmt.cat/event/taller-test-feltre/

Activitat accessible

Si

Comparteix:


Preu

20 Eu

Dades de contacte

Helena Peña


Centre de Documentació i Museu Tèxtil

Salmeron, 25
08222 TERRASSA
937315202
info@cdmt.cat
http://www.cdmt.cat