Agenda
Activitat familiar: Marató de mitjons de Nadal solidaris
Centre de Documentació i Museu Tèxtil
De les 10:30h a les 13:30h
Terrassa
Actes diversos
Públic General
Nens/Nenes
Famílies
La Marató de mitjons de Nadal solidaris neix d'un projecte ja existent a Oxford (Regne Unit) sota la direcció de Sylvia Rueda de l'ONG Stitches of kindness. La iniciativa mobilitza a persones de la comunitat i es dirigeix especialment a nens i nenes i a les seves famílies. Els infants, i si volen també els adults, elaboren un mitjó decoratiu de Nadal per entregar a una entitat de salut que els utilitza per decorar els espais d¿atenció als infants hospitalitzats.
Durant vuit anys, el projecte va portar somriures als nens del John Radcliffe Children's Hospital. Aquest any, Heartmade i el CDMT han decidit unir esforços amb la finalitat de traslladar el projecte a la nostra comunitat i així donar els mitjons que es confeccionin a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Durant la Marató, que tindrà lloc a les aules del museu, les famílies aprendran a confeccionar un mitjó de feltre i a decorar-lo amb diverses tècniques i materials. L'entrega dels mitjons a l¿Hospital Sant Joan de Déu tindrà lloc la setmana anterior a Nadal.
Hi haurà dues sessions de taller, a les 10.30 i a les 12.00 hores. Els nens i nenes poden fer el mitjó amb els pares a partir de 3 anys. Places limitades a l'aforament de les aules.
Lloc
Aules del museu
Inscripció
Participar en la Marató és gratuït però es demana inscripció a: auladidactica@cdmt.cat / 93 731 52 02
Més informació
http://cdmt.cat/event/activitat-familiar-marato-de-mitjons-de-nadal-solidaris/
Activitat accessible
Si
Salmeron, 25
08222 TERRASSA
937315202
info@cdmt.cat
http://www.cdmt.cat