Agenda
PassMuseum: Granollers, ciutat bombardejada
Museu de Granollers
A les 11 hores
Granollers
Itineraris
Públic General
Itinerari guiat a Granollers, ciutat bombardejada + dinar + visita guiada a la instal·lació de Jordi Benito + visita lliure al Museu de Granollers.
El PassMuseum és una proposta conjunta d'experiències per descobrir el patrimoni cultural del Vallès Oriental. Combina visites guiades al Museu Abelló i la Casa del Pintor, al Museu Thermalia de Caldes de Montbui; al Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu, al Museu de Montmeló i al Museu de Granollers; amb degustacions gastronòmiques i activitats de descoberta de l'entorn. L'objectiu del PassMuseum és apropar als visitants la riquesa cultural i patrimonial del territori.
El PassMuseum s'obtindrà en reservar la primera de les visites a qualsevol dels cinc museus participants i donarà dret al seu titular a
aconseguir un regal si completa les cinc experiències. A més, el PassMuseum és un àlbum amb el qual es podrà col·leccionar les obres
d¿art més destacades de cada museu.
Inscripció
Cal fer reserva prèvia a: 93 842 68 40 // museu@ajuntament.granollers.cat
Més informació

25 euros/persona. Menors de 12 any gratuït (caldrà pagar el dinar directament al restaurant)

93 842 68 40
Carrer d'Anselm Clavé, 40-42
08401 GRANOLLERS
938426840
museu@ajuntament.granollers.cat
http://www.museugranollers.cat