Agenda

Home > Agenda > Actes diversos

Sessió monogràfica. Redescobrim la moda dels feliços anys vint

 
En curs

Centre de Documentació i Museu Tèxtil
de 10:00 a 14:00 h.
Terrassa  Actes diversos   Adults 


Activitat de pagament amb inscripció prèvia. Places limitades.

En aquesta sessió proposem una mirada de modista a la indumentària que vestien les dones dels feliços anys vint. Es tracta de redescobrir aquests vestits que, tot i tenir una silueta senzilla, són complexes i molt desconeguts pel que fa als teixits, la decoració i els acabats en general.

A partir de l'observació d'originals (vestits, barrets, sabates) conservats a les col·leccions del Museu i de revistes de l'època, s'analitzaran les siluetes, la decoració, els teixits (amb mostres) i la confecció de diferents models.

Cada alumna dissenyarà un vestit i un abric i elaborarà les fitxes tècniques (quantitat de material i tipus, esquema de la silueta, mides, etc.). Aquesta fitxa li ha de permetre confeccionar la peça posteriorment a casa, si és el seu interès. Per a l'aprofitament del curs, és recomanable que les persones assistents tinguin nocions de confecció i patronatge.

Per a dubtes o comentaris podeu escriure a inscripcions@cdmt.cat o bé trucar al 93 731 52 02.

Lloc

Centre de Documentació i Museu Tèxtil.

Més informació

https://cdmt.cat/event/sessio-monografica-redescobrim-moda-anys-vint-11_02_2023/

Activitat accessible

Comparteix:


Durada

4 hores.

Preu

50 euros.

Dades de contacte

Helena Peña


Centre de Documentació i Museu Tèxtil

Salmeron, 25
08222 TERRASSA
937315202
info@cdmt.cat
http://www.cdmt.cat