Museu de Ciències Naturals de Granollers
Museu de Ciències Naturals de Granollers - Agenda
Activitat escolar: Fem astronomia al Planetari del Museu 3
Museu de Ciències Naturals de Granollers
Fins al 30/06/2019.
Granollers
Tallers
Escoles
Conèixer el nostre cel nocturn: estrelles i constel·lacions, planetes i la Lluna. Aprendre a orientar-nos prenent com a referència el cel. Conèixer una mica més el nostre Sistema Solar.
L'activitat s'adaptarà a les necessitats i interessos de cada grup escolar, a partir d'alguns dels temes que es presenten a continuació: A dins del Planetari treballem l'orientació, notem el moviment diürn i anual, localitzem els planetes visibles aquella mateixa nit, ens fixem en els moviments i canvis de fase de la Lluna, i... a partir de llegendes del cel, coneixem les estrelles i les constel·lacions més importants.
A fora del Planetari treballem les fases de la Lluna, els moviments i les distàncies dels planetes del Sistema Solar, i busquem resposta als dubtes relacionats amb l'Astronomia.
Activitat escolar adreçada a EDUCACIÓ SECUNDÀRIA, BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS I ADULTS
Programa
Material: baixeu-vos el pdf des de l'enllaç que trobareu a sota.
Calendari: les activitats escolars del planetari es programen cada mes dins d'una sola setmana. Consulteu les dates a Fundació AC.
Lloc
Museu de Ciències Naturals de Granollers
Inscripció
Reserves:
Fundació AC Carme Bonada
escolesvalles@acgranollers.com
93 844 30 27
Més informació
http://www.museugranollersciencies.org/ca/agenda/fem-astronomia-al-planetari-del-museu-3/

1 hora aproximadament

2,15 euros per alumne

Fundació AC, Carme Bonada, escolesvalles@acgranollers.com 93 844 30 27